Viktig info

Midlertidig stenging av sentre – koronavirus situasjon

Denne siden oppdateres kontinuerlig (sist oppdatert 27.03.2020)

Sentrene stengte klokken 12.00, torsdag 12. mars. Slik status er nå har myndighetene pålagt alle treningssentre i hele landet å holde stengt frem til og med 13. april (2. påskedag).

Dette en svært vanskelig situasjon for Impulse Treningssenter. Nær alle våre ansatte er permittert og vi har stengt dørene og skrudd av lysene på sentrene våre. For at vi på beste og ryddigste måte skal komme gjennom dette, oppfordrer vi alle våre medlemmer til å betale medlemsavgiften som vanlig når trekket kommer i nettbanken. Vi vil kompensere for dagene vi har hatt stengt i etterkant.

Hvorfor vil vi at du skal betale som vanlig når vi har stengt?

Når du betaler bidrar du til å opprettholde et bredt tilbud om lavpris trening i regionen vår, gjennom at du er med på å gjøre oss i stand til å betale de faste kostandene vi har selv om vi er stengt. Vi ber om lojalitet fra medlemmene våre i denne unntaksperioden. Myndighetene har i dag (27. mars) signalisert at staten vil bidra noe med kompensasjonstiltak for en andel av tapte inntekter og håndtering av en andel faste kostander, for blant annet selskaper som er pålagt å stenge. Frem til dette er på plass er ditt bidrag svært viktig for oss for å holde hjulene i gang. Dette er en dugnad, og vi ber deg om å bidra og vi lover deg kompensasjon når vi kan åpne igjen. 

VIKTIG INFORMASJON OM AUTOGIROTREKK

Autogirotrekk med forfall 28. mars (gjelder for trening i april): Dette trekket er allerede sendt, og vi oppfordrer alle til å betale dette på forfall. Når vi har åpnet igjen, vil du vil få kompensasjon for de dagene vi har hatt stengt i april og mars.

Autogirotrekk med forfall 28. april (gjelder for trening i mai): Dette trekket vil vi ikke sende til deg dersom vi fortsatt må holde sentrene stengt etter 13. april.

KOMPENSASJON FOR STENGTE SENTRE i mars og april

Medlemmer vil få kompensasjon for perioden sentrene er stengte. Vi har sendt alle medlemmer et svarskjema på SMS for å hente inn tilbakemelding på hvilken kompensasjon den enkelte ønsker. Vi lover å være rause med kompensasjonen med de som er rause med oss i denne perioden.

Medlemmer i Impulse vil få disse valgmulighetene for kompensasjon:

  • Oppgradert status til Gullmedlem i Impulse Rewards

Dette innebærer at du årlig vil få fordeler som har verdi på inntil 3.400 kroner pr. år. Normalt må man være medlem i 4 år for å bli gullmedlem i vårt fordelsprogram. Les mer her: https://impulse.no/impulse-fordelsprogram/

  • Få tre PT timer (50 minutter)

Kickstart oppstarten på treningen med PT timer! Vi gir deg tre PT 50 timer som kompensasjon for at vi måtte holde stengt.

  • Full økonomisk kompensasjon for de dagene vi har holdt stengt

Vi kompenserer medlemsavgiften for de dagene vi har hatt stengt. Avhengig av prisen på medlemskapet ditt, utgjør dette mellom 6 og 11 kroner pr. dag.

*Alle tilbud om kompensasjon forutsetter at man betaler medlemsavgiften som vanlig ved autogirotrekk med forfall 28. mars.

Det lønner seg å være medlem selv om vi er stengt en periode!

Vi anbefaler deg ikke å si opp medlemskapet på grunn av situasjonen med stengte sentre. Du vil bli kompensert for de dagene vi har stengt, såfremt du betaler autogirotrekkene du får i nettbanken. Dersom du ikke avslutter medlemskapet vil du også:

  • Spare utgiften til oppstartskostnad når du vil begynne å trene igjen.
  • Beholde alle dine rewardpoeng (ved oppsigelse mister du poengene dine).
  • Beholde din status som sølv- og gullmedlem i vårt lojalitetsprogram.

Hvordan kan jeg få trent nå?

Følg oss på Instagram og Facebook

Vi anbefaler deg å følge oss på instagram og facebook. Her vil våre personlige trenere dele treningstips og vise øvelser som er fine å gjennomføre hjemme eller ute. Vi vil dele og vise så ofte som vi kan, og ambisjonen er noe nytt annenhver dag.

Nettside med treningsvideoer

Her deler våre personlige trenere sine treningsøkter med deg!
Tren når du vil med treningsøkter og øvelser anbefalt av oss.
https://impulse.no/category/dagens-okt/

Hvordan kan du komme i kontakt med Impulse for å stille spørsmål?

Du kan når som helst sende henvendelser til Impulse kundeservice men vi ber om forståelse for at det nå er stor pågang, og at det vil ta litt lengre tid å få svar på henvendelser. Du kan henvende deg til oss på flere måter:

  1. Ved å benytte «Hjelp-funksjonen» nederst til høyrepå nettsidene våre.
  2. Henvende deg på e-post til kundeservice@impulse.no
previous arrow
next arrow
Slider
Copyright: Impulse Treningssenter

Log in or Sign Up