IMPULSE Treningssenter
blank

Treningsplan for påsken med Impulse Online!

Selv om du er på påskeferie og ikke har tilgang på treningssenter i den kommunen du reiser til har du alltid Impulse Online på mobilen til enhver tid. Vi har satt sammen en treningsplan for påsken som tar utgangspunkt i timene du finner i appen. Vi lover deg god variasjon på øktene og muskler som kommer til å brenne! Gjør deg ekstra fortjent til påskeegget!

Dag 1 – Hjemmetrening med Impulse

blank

Vi skrur tiden tilbake noen måneder til vår aller første “ukas økt” med våre PTer Nina og Lukas. Ikke la deg lure av at det er en kort økt – vi lover deg at du kommer til å svette, puste tungt og kjenne kroppen brenne i denne fullkroppsøkten. Få med deg et familiemedlem og le og ha det gøy mens dere presser kroppen!

Dag 2 – HIIT Zone #19

blank

Vi dobler treningstiden fra gårsdagen og kjører på med dag 2! Idag skal du gjennom en intervalløkt som tar for seg blant annet utfall, planke, spensthopp og mye mer. Det beste med denne økta er at du har planlagte pauser for å hente deg inn. Det verste? Pausene er altfor korte! Så forbered deg på knallhard jobbing og ikke vær redd for å gå ned trappen til kjelleren! Det er over på 20 minutter!

Dag 3 – Mobility (short) #3

blank

Etter to dager med harde HIIT økter er det på tide å hente seg inn igjen og gjøre kroppen klar for de to siste øktene denne uken. Det er tross alt påske! 

Mobilitet er ofte noe som blir tatt bort fra treningsprogrammer. Men ved å trene mobilitet jevnlig på siden av din vanlige treningsrutine vil du kunne oppnå bedre resultater i treningen din! Du vil blant annet kunne hente deg inn igjen raskere mellom øktene og redusere såre muskler og muligheten for skader. Vårt råd er at du tar inn disse mobilitetsøktene som en del av treningsprogrammet ditt fra nå av.

Dag 4 – Burn & Tone #4

blank

Gårsdagen var rolig og det er på tide å få opp pulsen igjen med Taylor i dagens økt. Det er ikke behov for utstyr i denne økten med mindre du ønsker å utfordre deg selv ytterlige! 

Idag skal vi gjennom en kombinasjon av kondisjon og kjerne. Dette er den lengste treningsøkten denne uken så dersom du er nybegynner så kan det være lurt å moderere tempoet litt fra start. Husk at det er bedre å gjennomføre med en god følelse enn å være utslitt og miste motivasjonen etter runde 1!

Dag 5 – HIIT Zone #2

blank

Var det noen som sa de ikke hadde forbrent nok kalorier denne uka? La oss se om du sier det samme om 20 minutter! 

Vi avslutter treningspåsken med en HIIT zoneøkt med Karen! Dette er en fullkroppsøkt med det enkle mål om å forbrenne så mange kalorier som overhodet mulig på kortest mulig tid. Denne svettefesten vil ta favorittøvelsene dine inn i mer dynamiske bevegelser. Vi snakker om squats med en twist, gående planke.. Du skjønner greia! Gjør det klar for å avslutte påsken med stil! Du har fortjent å åpne påskeegget når du er ferdig med denne! 

Følg Impulse i sosiale medier