IMPULSE Treningssenter
blank

PT-UKER HOS IMPULSE!

14-26 mars er det PT-uker hos Impulse! I denne perioden skjer det mye gøy ute på sentrene. Våre personlige trenere har satt opp ulike aktiviteter som du kan melde deg på helt gratis. Det er stor variasjon i aktivitetene som strekker seg fra kampsport til rokonkurranser.

I oversikten under finner du hvilke aktiviteter som skjer på ditt lokale senter gjennom hele perioden

PTene våre står klare til å ta deg imot på introtimer for å hjelpe deg i gang med treningen. Introtimen er helt gratis og er en del av medlemskapet ditt hos oss.
Ønsker du å kjøpe PT-timer får du 10% rabatt på 10, 15 & 30 klipp!

SLIK MELDER DU DEG PÅ

Send en mail eller henvend deg til betjeningen for å melde deg på aktivitetene under. Det er begrenset antall plasser så her er det førstemann til mølla!

Granåsen: granasen@impulse.no
Grilstad: grilstad@impulse.no
Leangen: leangen@impulse.no
Lerkendal: lerkendal@impulse.no
Leutenhaven: leutenhaven@impulse.no
Melhus: melhus@impulse.no
Rosten: rosten@impulse.no
Solsiden: solsiden@impulse.no
Stjørdal: stjordal@impulse.no

MANDAG 14.MARS

GRILSTAD:

15:00 Kettlebell-kompis
Instruktør: Gunn Solberg

Bli kjent med kettlebell som treningsverktøy. Grunnleggende teknikk.

17:00 Sirkel-svett
Instruktør: Gunn Solberg

En god fullkropps sirkeløkt med svettegaranti Uansett nivå så vil du ha fullt utbytte av denne økta.

LERKENDAL:

16:00-19:00 – Konkurranse i roing

Hvem klarer å komme nærmest mulig 200 meter uten å se på skjermen? Den som klarer å komme nærmest vinner 3 måneder gratis trening! De fem som kommer nærmest vinner en gratis PT-time!

SOLSIDEN:

17:30-19:30 – Konkurranse i roing

Hvem klarer å komme nærmest mulig 200 meter uten å se på skjermen? Den som klarer å komme nærmest vinner 3 måneder gratis trening! De fem som kommer nærmest vinner en gratis PT-time!

LEUTEHAVEN

16:00-19:00 – Konkurranse i roing

Hvem klarer å komme nærmest mulig 200 meter uten å se på skjermen? Den som klarer å komme nærmest vinner 3 måneder gratis trening! De fem som kommer nærmest vinner en gratis PT-time!

TIRSDAG 15.MARS

GRILSTAD:

11:00 : Sirkelsvett

Instruktør: Gunn Solberg

En god fullkropps sirkeløkt med svettegaranti Uansett nivå så vil du ha fullt utbytte av denne økta

17:00 : Skuldre og øvre rygg
Instruktør: Gunn Solberg

Hjemmekontortilværelsen har gjort noe med manges holdning. Øvelser for bedre mobilitet og styrke i skuldre og øvre rygg står på agendaen i denne økta.

SOLSIDEN:

17:00 Booty pump!
Instruktører: Sigrid Iversen & Malin Vaadal
Varighet: 50 minutter.

Sirkeltrening med øvelser for rumpe/ben for å skape god kontakt med baksiden. 6-7 øvelser.

ONSDAG 16.MARS

GRILSTAD:

1500 La det svinge

Instruktør: Gunn Solberg

Bli bedre kjent med ulike øvelser med kettlebell. To-hånds-, enhånds- og dobbel sving, clean, press m.m.

17:00 Markløft for alle
Instruktør: Gunn Solberg

Introduksjon til hexbar markløft, pusteteknikk og støtteøvelser

MELHUS:

09:00 Tabata

Instruktør: Orsika Swahn

Tabata er for alle som ønsker en svett økt på morgenkvisten. Vi jobber med fullkropp (både med egen kroppsvekt og treningsutstyr) i korte intervaller slik at pulsen skal gå opp. Ypperlig økt for kondisjonen.

11:00 Balanse/Stabilitetstrening (60+)
Instruktør: Orsika Swahn

Balanse/stabilitetstrening er ment for aldersgruppen 60+. Vi jobber med kroppsvekt og lette vekter, samtidig at vi utfordrer kroppens balanseevne. Funksjonelle øvelser gjør at man blir bedre rustet til alle typer av hverdagsaktivitet.

STJØRDAL

10:00- Sirkeltrening helkropp
Instruktører: Inger Fygle og Tanya Rosvold

En Tabatainspirert økt som fokuserer på helkropp styrke og kondisjon!

15:00 – Sirkeltrening helkropp
Instruktører: Inger Fygle og Tanya Rosvold

En Tabatainspirert økt som fokuserer på helkropp styrke og kondisjon!

ROSTEN

16:00-20:00 – Gjennomfør en grundig fitness test
PT: Mani Izadi Sharifi
Varighet: 30-40 minutter

LEUTENHAVEN

16:00-17:30 – Teknikksjekk
PT: Jonas Buschmann
Varighet: 15-10 minutter

Velg to øvelser du ønsker å få en gjennomgang av teknikken din på. Jonas vil gi deg noen enkle, tydelige pointers på hva du kan jobbe videre med.

TORSDAG 17.MARS

GRILSTAD

17:00 : Skuldre og øvre rygg
Instruktør: Gunn Solberg

Hjemmekontortilværelsen har gjort noe med manges holdning. Øvelser for bedre mobilitet og styrke i skuldre og øvre rygg står på agendaen i denne økta.

GRANÅSEN

11:00 : Sirkeltrening

Instruktør: Frida Leirvik Nergaard

LERKENDAL

Introduksjon til kamsporten Muay Thai
Instruktør: Mark Edgar

Gruppe 1: 17:00-17:45
Gruppe 2: 18:00-18:45
Gruppe 3: 1900 – 19:45

ROSTEN

17:00-21:00 – Gjennomfør en grundig fitness test
PT: Mani Izadi Sharifi
Varighet: 30-40 minutter

FREDAG 18.MARS

GRILSTAD:

11:00 – Sirkelsvett
Instruktør: Gunn Solberg

En god fullkropps sirkeløkt med svettegaranti Uansett nivå så vil du ha fullt utbytte av denne økta.

LEANGEN:

16:30 – 19:00 – Konkurranse!
Hvor mange pullups klarer du og hvor mange air squats klare du i løpet av 40 sekunder?

ROSTEN

10:00-13:00 – Gjennomfør en grundig fitness test
PT: Mani Izadi Sharifi
Varighet: 30-40 minutter

MANDAG 21.MARS

GRILSTAD

15:00 Kettlebellkompis
Instruktør: Gunn Solberg
Bli kjent med kettlebell som treningsverktøy. Grunnleggende teknikk.

17:00 Skuldre og øvre rygg

Instruktør: Gunn Solberg

Hjemmekontortilværelsen har gjort noe med manges holdning. Øvelser for bedre mobilitet og styrke i skuldre og øvre rygg står på agendaen i denne økta.

GRANÅSEN

10:00 : Sirkeltrening

Instruktør: Frida Leirvik Nergaard

TIRSDAG 22.MARS

LERKENDAL

16:00-19:30 Marks konkurranse i fingerstyrke!

Test hvor mye du klarer å løfte med fingerstyrken din. Vi har gjort klar tre ulike grep du kan teste deg i.

Konkurrasen er delt i herre og dameklasse og vinnerne vinner en måned gratis trening!

LEANGEN:

17:00 – Tabata

Instruktører: Rikke Johannessen & Lena Asbjørnslett

ONSDAG 23.MARS

GRILSTAD

11:00 Markløft for alle
Instruktør: Gunn Solberg

Introduksjon til hexbar markløft, pusteteknikk og støtteøvelser

17:00 Sirkelsvett
Instruktør: Gunn Solberg

En god fullkropps sirkeløkt med svettegaranti Uansett nivå så vil du ha fullt utbytte av denne økta

19:00 : Sirkelsvett
Instruktør: Gunn Solberg

En god fullkropps sirkeløkt med svettegaranti Uansett nivå så vil du ha fullt utbytte av denne økta

ROSTEN

16:00-20:00 – Gjennomfør en grundig fitness test
PT: Mani Izadi Sharifi
Varighet: 30-40 minutter

TORSDAG 24.MARS

GRILSTAD

17:00 Kettlebell-kompis
Instruktør: Gunn Solberg

Bli kjent med kettlebell som treningsverktøy. Grunnleggende teknikk.

19:00 La det svinge
Instruktør: Gunn Solberg

Bli bedre kjent med ulike øvelser med kettlebell. To-hånds-, enhånds- og dobbel sving, clean, press m.m.

LERKENDAL:

16:00-19:00 – Konkurranse i roing

Hvem klarer å komme nærmest mulig 200 meter uten å se på skjermen? Den som klarer å komme nærmest vinner 3 måneder gratis trening! De fem som kommer nærmest vinner en gratis PT-time!

15:00-16:00 – Teknikksjekk
PT: Jonas Buschmann
Varighet: 15-10 minutter

Velg to øvelser du ønsker å få en gjennomgang av teknikken din på. Jonas vil gi deg noen enkle, tydelige pointers på hva du kan jobbe videre med.

LEUTENHAVEN

16:00-19:00 – Konkurranse i roing

Hvem klarer å komme nærmest mulig 200 meter uten å se på skjermen? Den som klarer å komme nærmest vinner 3 måneder gratis trening! De fem som kommer nærmest vinner en gratis PT-time!

SOLSIDEN

16:00-19:00 – Konkurranse i roing

Hvem klarer å komme nærmest mulig 200 meter uten å se på skjermen? Den som klarer å komme nærmest vinner 3 måneder gratis trening! De fem som kommer nærmest vinner en gratis PT-time!

ROSTEN

17:00-21:00 – Gjennomfør en grundig fitness test
PT: Mani Izadi Sharifi
Varighet: 30-40 minutter

FREDAG 25.MARS

GRILSTAD

11:00 – Sirkelsvett
Instruktør: Gunn Solberg

En god fullkropps sirkeløkt med svettegaranti Uansett nivå så vil du ha fullt utbytte av denne økta

LERKENDAL:
15:00-16:00 – Teknikksjekk
PT: Jonas Buschmann
Varighet: 15-10 minutter

Velg to øvelser du ønsker å få en gjennomgang av teknikken din på. Jonas vil gi deg noen enkle, tydelige pointers på hva du kan jobbe videre med.

MELHUS:

09:00 Tabata

Instruktør: Orsika Swahn

Tabata er for alle som ønsker en svett økt på morgenkvisten. Vi jobber med fullkropp (både med egen kroppsvekt og treningsutstyr) i korte intervaller slik at pulsen skal gå opp. Ypperlig økt for kondisjonen.

11:00 Balanse/Stabilitetstrening (60+)
Instruktør: Orsika Swahn

Balanse/stabilitetstrening er ment for aldersgruppen 60+. Vi jobber med kroppsvekt og lette vekter, samtidig at vi utfordrer kroppens balanseevne. Funksjonelle øvelser gjør at man blir bedre rustet til alle typer av hverdagsaktivitet.

ROSTEN

10:00-17:00 – Gjennomfør en grundig fitness test
PT: Mani Izadi Sharifi
Varighet: 30-40 minutter

Følg Impulse i sosiale medier