IMPULSE Treningssenter
blank

3 RASKE OG EFFEKTIVE TRENINGSØKTER I FØRJULSTIDA

Er du en av de som bruker de første 20 minuttene av treningen på å vandre rundt i lokalet mens du finner den rette spillelisten eller venter på at området du skal trene i blir litt roligere? Du er i samme båt som veldig mange andre.

I desember er det fort gjort at familiemiddager, julebord og shopping kommer i veien for treningen. Så når du endelig kommer deg på treningssenteret vil du ikke kaste bort et sekund. Julen er tross alt travel nok som den er for de fleste av oss.

På denne tiden av året er sentrene ofte litt mindre besøkt enn normalt. Studentene reiser hjem og juleforberedelsene kan trumfe besøket på treningssenteret. Det betyr sentrene har romslig med plass og du slipper å vente på tur på favorittapparatene dine. Det ligger med andre ord til rette for at du kan effektivisere tiden på treningssenteret nå i desember.
Hvordan? Ved å planlegge og være godt kjent med treningsplanen før du går inn døren.
Det kan vi hjelpe deg med!

Vi har samlet tre tidseffektive økter som sikrer at du får lagt inn trening i kalenderen din nå i førjulstida.


Du finner alle øktene i treningsappen Impulse Online.

SCULPT & TONE #1: NYBEGYNNERE (25 MIN)

blank

Etter en rask oppvarming kan du forflytte deg til et område som har litt ekstra plass og sette i gang. Denne nybegynnerøkten krever ikke noe utstyr, så du kan i prinsippet gjøre denne økten hjemme på stua eller på hytta om du vil!

På programmet er det en 4×4 minutters sirkeltrening som tar for seg hele kroppen.
Om du føler deg i ekstra godt slag kan du gjenta økten to ganger.

HIIT BODYWEIGHT #3: MIDDELS VANSKELIGHETSGRAD (25 MIN)

blank

Er du på jakt etter en økt som er litt mer teknisk? Da kan vi by på en 25-minutters HIIT-trening som inkluderer noen gamle favorittløvelser: Burpees, utfall, 90-gradern og litt boksing står blant annet på programmet som garantert får pulsen til å krype oppover.

3 runder à 8 øvelser!

UKAS ØKT – KETTLEBELL: AVANSERT (30 MIN)

blank

Ikke la deg lure av at det kun er 4 øvelser. Denne økta kan også passe fint for nybegynnere, men vi garanterer deg at den vil by på utfordringer for selv den mest treningsvante av oss.

Finn frem en kettlebell eller to og kjør på med denne 30 minuttersøkten sammen med vår PT-leder, Michael Brown. 4 runder à 3 øvelser for en sterkere og mer bevegelig kropp.

Finn alle tre øktene i Impulse Online.

Har du ikke lastet ned appen enda? Null stress. Klikk her og last den ned gratis nå.

Følg Impulse i sosiale medier