Impulse Concept trening

Concept er trening i gruppe med inntil 12 deltagere, ledet av en Personlig Trener. ConcePT er en gruppetime med et mer personlig preg. Målet er at hver deltager skal motiveres, veiledes og inspireres til å få en kvalitetstime for maksimal treningseffekt! I første omgang tilbyr vi fire timer på Impulse Grilstad men ConcePT vil utvides og utvikles videre i løpet av 2018. Vi selger klippekort på 10 klipp som gir adgang til alle ConcePT timene.

 

Forhåndsbook time og sikre deg plass via vår nettside eller vår app «Impulse Booking».

  • ConcePT-Tabata

    ConcePT-Tabata er en time som består av korte og intense arbeidsperioder. 8 stasjoner med forskjellige øvelser. 20 sek aktivitet og 10 sek pause. Totalt 4 minutt pr stasjon. Her trener vi kondisjon og styrkeøvelser i mange artige og motiverende varianter. Øvelsene kan også variere noe fra gang til gang. Timen passer for alle som ønsker en litt utfordrende treningsøkt med trøkk og fengende musikk! Du bestemmer selv intensiteten og du trenger ingen forkunnskap. Treneren veileder alle deltakerne gjennom alle øvelsene.
    Se timeplan og book ConcePT-tabata time her

  • ConcePT-Yoga

    ConcePT-Yoga: time for nybegynnere med fokus på styrke, fleksibilitet, balanse og avspenning. Timen passer for alle uansett form, alder, kjønn og tidligere erfaring.

    Se timeplan og book ConcePT-Yoga time her.

  • ConcePT-sirkel

    ConcePT-Sirkel er en time med fokus på å bli sterkere i hele kroppen. Vi kjører funksjonelle øvelser som utfordrer deg på balanse og stabilitet. Passer alle, uansett form, alder, kjønn og tidligere treningserfaring. Timen ledes av en erfaren personlig Trener.
    Se timeplan og book ConcePT-Sirkel time her.

  • ConcePT sterkere

    ConcePT Sterkere er en time med helkropp styrketrening. Vi bruker funksjonelle øvelser som involverer store muskelgrupper. Dette gir stor utfordring på stabiliseringsmuskulatur og balanse, samt høy treningsintensitet og forbrenning.
    Timen kjøres som tradisjonell styrketrening med 3 arbeidsperioder pr øvelse. Vi kjører generell oppvarming på sykkel og deretter styrketrening etter arbeidsintervallene 35 sek etterfulgt av 25 sek pause. Timen varer i 60 min og passer for deg som har trent litt styrke tidligere.

    Se timeplan og book ConcePT-sterkere time her.

  • ConcePT MRL

    Concept Mage, Rumpe, Lår er timen for deg som ønsker resultater i form av sterkere og strammere mage, rumpe, lår. Her trener vi effektive- og funksjonelle øvelser som fungerer. Timen starter med felles oppvarming på gulvet, før det kjøres styrketrening etter arbeidsintervallene 30 sek etterfulgt av 30 sek pause. Timen varer i 45min og passer alle.

    Se timeplan og book ConcePT-MRL time her.


Vi tilbyr også Spinningtimer på Impulse Grilstad og Impulse Melhus.

Copyright: Impulse Treningssenter

Log in or Sign Up